Menulis adalah luahan dari sekeping hati yang tidak dapat digambarkan oleh kata-kata..SubhanAllah..

Assalamualaikum

Friday, January 13, 2012

Hari jumaat yang sangat indah bertemu kita semula..welcomee..:)
Selamat datang ke blog yang baru!!baru laa sangat.baru tukar layout je pun. lama rasanya sy tutup blog ni.Maaf sebab tutup tanpa bagitahu sebelum tu atas sebab-sebab yang tertentu. New life, new blog and new journey for me for year 2012..Terlalu banyak perkara yang tidak diduga berlaku sepanjang awl thn 2012.
Emosi, perasaan, tekanan semua yang berlaku ada hikmah di sebaliknya.Sy pun masih baru ingin mengenal erti kehidupan.Apa itu erti kehidupan sebenarnya..?

Pengalaman demi pengalaman serta dorongan yang berlimpah luah dari keluarga dan rakan-rakan membantu sy untuk jatuh dan bangun dalam sesuatu kehidupan.Terima kasih yang tak terhingga kepada kakak-kakak sy banyak membantu..i really appreciate that.Sy sayang sangat keluarga sy.Sy tahu perjalanan hidup sy masih baru, masih panjang, masih banyak lagi yang belum sy terokai.Bumi ALLAH ni sangat luas.Jangan kita sia-siakan.Selagi masih hidup, terokai lah dan  fahamilah .

Sy juga sentiasa mengingati diri sy yang semua di dalam dunia hanyalah pinjaman semata-mata. Tiada apa yang kekal melainkan Cinta dan keihklasan kita kepada ALLAH S.W.T..
Sama-sama laa kita sentiasa tunduk dan patuh pada perintahnya.InsyAllah..AMIN

Semoga kita sentiasa diberi hidayah dan petunjuk oleh ALLAH S.W.T..Assalamualaikum

0 comments: